11 شیوه کسب درآمد آنلاین از تلفن همراه
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

1- کسب درآمد با موبایل از ایجاد بازار اجناس دست‌دوم

برای ایجاد یک بازار آنلاین می‌توانید از اینستاگرام یا تلگرام استفاده کنید. با در دست داشتن یک سرمایه اندک می‌توانید اجناس دست‌دوم دیگران را با قیمت پایینی بخرید و سپس با گذاشتن تصویر آن اجناس در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را با قیمت مناسبی بفروشید.

2- درآمد از فروش فالوور و لایک اینستاگرام

بخش‌های حرفه‌ای اینستاگرام برای پیج‌هایی فعال می‌شود که حداقل ۱۰ هزار فالوور داشته باشند. همین قانون باعث شده است تا صفحات زیادی برای استفاده از امکانات بیشتر اینستاگرام اقدام به خرید فالوور کنند تا تعداد دنبال‌کننده‌های خود را سریع به بالای ۱۰ هزار نفر برسانند.

 

بعضی دیگر از افراد هستند که می‌خواهند تعداد لایک پست‌های خود را بیشتر کنند، بنابراین لایک خریداری می‌کنند. سیستم‌هایی وجود دارد که شما به کمک آن‌ها می‌توانید فالوور و لایک صفحات را بالا ببرید و هزینه موردنظر را از صاحبان این پیج‌ها دریافت کنید.

3- درآمد از فروش عضو و بازدید پست تلگرام

برخی از کاربران تلگرام به هر دلیلی، مایلند تا برای کانال‌های خود اعضای واقعی یا فیک و بازید پست‌ خریداری کنند.هم چنین خرید و فروش بازدید در تلگرام می‌تواند یکی از راه‌های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان باشد.

شما می‌توانید با فراگیری روش‌های استفاده از سیستم‌های فروش عضو تلگرام، مقدار عضو پیشنهادی را به کانال‌های موردنظر اضافه کنید و هزینه آن را نیز دریافت کنید. برای انجام این کار نیز آموزش‌هایی وجود دارد که باید بر آن‌ها تسلط داشته باشید.

4- کسب درآمد با موبایل از سمساری آنلاین

شما می‌توانید خودتان یک سمساری داشته باشید و با گذاشتن تصویر اجناس خود در شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را به فروش برسانید. اما اگر سرمایه لازم برای خرید و ایجاد سمساری ندارید، می‌توانید با سمساری‌های موجود در داخل شهرتان این کار را انجام دهید. می‌توانید با صاحبان سمساری‌ها صحبت کنید تا اجازه دهند از اجناس آن‌ها عکس بگیرید.

آن‌گاه می‌توانید تصاویر را منتشر کنید. هر مشتری که از طریق تصاویر شما به سمساری مراجعه و خرید کند، پورسانت فروش خود را از صاحب سمساری دریافت کنید.

5- درآمدزایی با تلفن همراه از طریق آموزش و مشاوره

آموزش به کمک تلفن همراه یکی از بهترین گزینه‌های کسب درآمد با گوشی است. شما در هر زمینه‌ای که تحصیلات دانشگاهی یا مهارت داشته باشید، می‌توانید آن را به کمک گوشی اسمارت خود به دیگران آموزش دهید و کسب و کار اینترنتی با موبایل خود را آغاز نمایید. آموزش شما می‌تواند در انواع زمینه‌های درسی، خیاطی، عروسک‌سازی، رشد شخصی، نقاشی، موسیقی، سلامتی، ورزشی، آشپزی، آرایشی و زیبایی، تعمیرات و هر موضوع دیگری باشد. بنابراین تنها کافیست اطلاعات خود را دسته‌بندی کنید و شاگردهای آنلاین بگیرید.

برای گرفتن شاگرد یا هنرجوی آنلاین، باز هم می‌توانید از تلگرام و اینستاگرام کمک بگیرید. به این صورت که ابتدا آموزش‌های کاربردی و کوتاه منتشر کنید و برای ارائه آموزش‌های سطح بالاتر از مخاطبان خود هزینه دریافت کنید. هرچقدر آموزش‌های شما کاربردی‌تر باشد، مخاطبان شما را به افراد دیگری پیشنهاد می‌کنند. بنابراین می‌توانید از هر توانایی که دارید برای کسب درآمد از اینترنت با گوشی خود اقدام کنید.

در بعضی از مواردی که آموزش می‌دهید ممکن است لازم باشد تا بخش‌هایی را به‌صورت حضوری یا تلفنی به افراد یاد دهید. در این صورت می‌توانید مشاوره‌های تلفنی یا حضوری نیم ساعته یا یک ساعته ارائه دهید و هزینه هر جلسه مشاوره را دریافت کنید. کسانی‌که در زمینه روانشناسی آموزش دیده‌اند، به راحتی می‌توانند از طریق مشاوره‌های حضوری و تلفنی درآمد کسب کنند.

برای این کار تنها به تلفن همراه خود نیاز دارید تا خود را به مخاطبان هدفتان معرفی کنید. همچنین کسانی‌که در کار طراحی دکوراسیون داخلی هستند، می‌توانند بابت هر مراجعه حضوری به خانه‌ها و کار کردن روی دکوراسیون آن‌ها، هزینه مشخصی را دریافت کنند.

6- درآمد از طریق دیوار و شیپور

در گزینه‌های قبلی در مورد فروش لوازم سمساری و سایر محصولات قابل فروش از طریق تلگرام و اینستاگرام صحبت کردیم. یکی از روش‌های کسب درآمد در با گوشی استفاه از اپلیکیشن های دیوار و شیپور است . شما می‌توانید برای فروش تمام آن محصولات از طریق اپلیکیشن‌های مشهور دیوار و شیپور نیز اقدام کنید. در واقع شیپور و دیوار دو سایت مشهور خرید و فروش هستند که از طریق اپلیکیشن‌های تحت موبایل نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

شما هر چیزی که قصد فروش آن را داشته باشید، می‌توانید تصویر و اطلاعات آن را در این دو برنامه محبوب منتشر کنید و منتظر تماس مشتریان باشید.  حتی می‌توانید آگهی‌های آموزش و مشاوره خود را نیز در شیپور و دیوار بگذارید. افرادی که مایل به استفاده از آموزش و مشاوره شما باشند، از این طریق شما را پیدا کرده و تماس می‌گیرند.

7- درآمدزایی از طریق برخی بازی­‌های مخصوص گوشی

در پاسخ به سوال راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان چیست؟ و آیا قابل اطمینان هست؟ باید بگوییم برخی از جوانان و نوجوانان با توجه به شرایط اقتصادی و همچنین بالا رفتن سطح آگاهی از همان سنین پایین تمایل دارند که با توجه به شرایط خود­شان یک ایده ناب از میان ایده های مختلف پیدا کنند.

جالب است که همیشه ذهنیت از درآمدزایی انجام دادن برخی کار­های سخت و چالش برانگیز است ولی حتی می­‌توان از طریق برخی روش­های ساده و جذاب مانند بازی کردن در گوشی نیز به یک درامد دست پیدا کرد.

در­واقع برخی از نوجوانان و جوانان حجم قابل توجهی از اوقات فراغت و زمان مفید خود را صرف برخی از بازی­‌های و گیم­‌های متنوع می­‌کنند؛ ولی حتی بیشتر این افراد به همین بازی­‌ها اعتیاد پیدا می­‌کنند، به‌­طوری که روزانه بالای چندین ساعت از وقت خود را به این امر اختصاص می­دهند. حال اگر این اعتیاد و صرف زمان به صورت بی‌هدف، بلکه با هدف درآمدزایی و به­‌دست آوردن پول انجام شود، می­‌تواند یک راه‌­حل برای کسانی که به دنبال ایجاد درآمد اینترنتی با گوشی است، به شمار برود.

البته این روش تنها یکی از راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان است، که برخی افراد به سادگی از این طریق علاوه بر تفریح، درآمدزایی نیز می­‌کنند.

به طور کلی کسب درآمد از طریق انجام بازی‌­ها در دو حالت انجام می­شود که اولین روش، انجام بازی­های استراتژیک و دومین روش ایجاد یک منبع درآمد از طریق قرعه‌­کشی است. در­واقع فرد در طول روز بازی مورد­نظر را انجام می­دهد و به تدریج امتیاز بدست می‌آورد تا در نهایت با بهره‌­گیری از همین امتیاز­ها در قرعه­‌کشی شرکت نمایید. این افراد ممکن است در همین قرعه­‌کشی­های روزانه برنده جایزه هزار دلاری شوند.

البته یک روش متفاوت نیز برای ایجاد کسب ­و کار با گوشی وجود دارد که برای افرادی که در یک بازی خاص و محبوب مهارت دارند، مناسب است. این افراد می­‌توانند حین بازی با گوشی خود فلیم­برداری کرده و در نهایت ویدئو را در فضای مجاز یا یک سایت خاص قرار دهند. در این حالت این افراد به تدریج تعداد دنبال­ کننده و میزان بازدید بالایی را به خود جذب خواهند نمود و از طریق تبلیغات به درآمد­های بالایی دست پیدا خواهند کرد.

8- فروش اکانت یا راهنمای بازی

از جمله روش­‌های درآمد اینترنتی با گوشی که در چند سال اخیر با منتشر شدن برخی بازی‌­های پرطرفدار مانند Clash of clans راه را برای ایجاد یک منبع درامد مناسب و شغل اینترنتی با گوشی و کسب درامد با بازی برای افراد بسیاری هموار نمود، فروش اکانت و یا راهنمای یک بازی خاص است.

در­واقع  برخی افراد به دلیل علاقه زیادی که به برخی بازی‌­های خاص دارند ترجیح می‌­دهند که با صرف برخی هزینه­‌ها بتوانند به یک هدف خاص مانند رد کردن یک مرحله برسند و در همین راستا اقدام به خرید راهنمای بازی می­‌کنند. برخی دیگر از بازیکنان برای جلوگیری از اتلاف وقت و یا برای آسان­تر کردن کار خود حاضر­اند با صرف هزینه‌­های نسبتاً سنگین اکانت بازی مورد نظر را در درجه یا همان level بالایی است از یک فرد یا بازیکن خریداری کند.

برای این کار تنها کافیست که یک راهنمای کامل برای یک بازی پر­طرفدار که در آن مهارت دارید، تهیه نمایید و شغل اینترنتی با گوشی خود را آغاز کنید. همچنین می­‌توانید همین بازی را با صرف وقت تا چند مرحله جلو ببرید و سپس اکانت آن را با قیمت مناسب به فروش برسانید.

9- درآمدزایی با بلاگر شدن از طریق گوشی

بدیهی است که کار آنلاین با گوشی جهت ایجاد منبع درآمد اینترنتی با گوشی به یک یا دو مورد ختم نمی­شود و از تنوع بالایی برخوردار است، و افراد می­تواند با توجه به شرایط خود از میان انواع گزینه‌­­ها و ایده‌­ها، بهترین مورد را انتخاب کنند.

برخی افراد توانسته‌­اند از طریق بلاگر شدن و فعالیت به صورت جدی در این زمینه به درآمد­های بزرگی دست یابند. برای انجام این کار باید در وهله بدانید که بلاگر کیست و چه کاری انجام می­دهد. در­واقع بلاگر کسی است که در یک زمینه جالب، تولید محتوا کرده و آن را در معرض دید قرار می­دهد. البته این محتوا می‌­تواند به شکل عکس، ویدئو، متن و هر نوع محتوای که می‌­تواند ذهن کاربران و مخاطبان را سرگرم و با خود درگیر کند، تولید گردد. برای پیاده­‌سازی این کار تنها کافی است که اینترنت پرسرعت و یک گوشی مناسب تهیه کنید.

البته بدون­‌شک هر­کاری سختی­‌ها و چالش­‌های خاص خود را دارد و این مورد نیز این این قاعده مستثنی نیست. برخی از افراد با تفکر­هایی مانند نداشتن زندگی لاکچری، ماشین خاص، سرمایه زیاد، خجالی بودن و … از انجام این کار دلسرد می­شوند، اما باید بدانید که این ذهن شما است که شما را محدود می­کند.

توصیه می­‌شود که بلاگر­های موفق را دنبال نمایید و نحوه عملکرد این افراد را مورد بررسی قرار دهید تا یک استراتژی مناسب طراحی کنید؛ و ایده برای بلاگر شدن را بیابید. علاوه ­بر­این در نظر گرفتن یک هدف مقصود برای فعالیت خود نیز اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت ایجاد کسب و کار با گوشی از طریق بلاگر بودن برای نمونه می­توانید به کافه­‌های سطح شهر مراجعه نمایید و یک گزینه محبوب مانند شیک نوتلا یا معجون سفارش دهید؛ سپس می­‌توانید با گوشی خود محتوای تصویری در­باره ساختار، طعم، کیفیت و قیمت گزینه مورد نظر در هر کافه درست کنید.

در این حالت مخاطبین برای انتخاب کافه مناسب و آگاهی از شرایط آن­ها به محتوای شما مراجعه خواهند نمود. این نوع فعالیت به خصوص در برخی از شبکه­‌های اجتماعی به یکی از موفق‌‌­‎ترین روش‌­های ایجاد درآمد اینترنتی با گوشی در چند سال اخیر شده است.

10- درآمدزایی با گوشی از طریق آپارات

شاید کار آنلاین با گوشی و کسب درآمد از یوتیوب را شنیده­‌اید، ولی ممکن است بیشتر افراد با ایده‌ه­ای درباره فعالیت در آپارات و اقدام به ایجاد کسب­‌و­کار از این طریق برخورد نکنند. جالب است که ایجاد درآمد اینترنتی با گوشی تنها به اینستاگرام، یوتیوب، تلگرام و … محدود نمی‌­شود و برخی افراد از طریق آپارات و مواد مشابه آن نیز برای خود کسب­‌و­کار ایجاد می­‌کنند.

در و­اقع فعالیت در شبکه‌­­های اجتماعی و پلتفرم­‌های مختلف به دلیل محبوبیت و سود بالا سبب شده تا حتی برخی افراد برای موضوعاتی مانند آموزش کسب درآمد با گوشی و اموزش درآمد زایی با گوشی و همچنین راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان دست به تهیه انواع پکیج­‌های آموزشی بزنند.

جالب است بدانید که سرویس ویدئو آپارات با توجه به زمان و همچنین کیفیت ویدئو به ازای هر ۵۰ دقیقه ۱۰۰ هزار تومان، در شروع هر ماه به حساب شما واریز می‌نماید. شاید الان این سؤال پیش بیاید، که مگر می­‌توان تنها با دیدن فیلم از آپارات درآمد به دست آورد؟

شایان ذکر است که این پاسخ به این سری از سؤالات را در انواع ویدئو­های آموزش درامد زایی با گوشی و اموزش پول درآوردن با گوشی می­‌توان مشاهده کرد. کسب درآمد از آپارات تنها به دیدن ویدئو محدود نمی‌­شود، بلکه فرد می‌­تواند با قرار دادن ویدئو­های جذاب و بر­اساس میزان بازدید آن­ها، وجه دریافت کند. به هر میزان که ویدئو مورد­نظر جذاب و پربازدیدتر شود، به همان نسبت نیز وجه دریافت خواهد نمود.

البته جهت پیاده‌­سازی این کار و دست یافتن به درآمد اینترنتی با گوشی داشتن یک حساب یا همان اکانت آپارات امری ضروری است. بعد از ایجاد اکانت باید وارد آن شده و به وسیله لینک https://www.aparat.com/income به بخش درآمد آپارات وارد شوید. توصیه می‌­شود که برای جلوگیری از هرگونه مشکل حتماً قسمت قوانین را به دقت مطالعه نمایید.

11- کسب درآمد با ارز­های دیجیتالی از طریق موبایل

یکی دیگر از روش‌­های ایجاد درآمد اینترنتی با گوشی خرید ارز­های دیجیتالی است. مدتی می­‌شود که بازار خرید انواع ارز­های دیجیتالی به شدت داغ شده است و برخی افراد به راحتی از این طریق به درآمد­های بالایی دست پیدا می‌­کنند.

برای کسب درامد دلاری تنها ابزار مورد نیز برای شما گوشی هوشمند و همچنین مهارت پیدا کردن در نوسان‌گیری و بررسی بازار برای خرید ارز دیجیتال است. برای پیاده‌­سازی این ایده­ می‌­توانید به صرافی‌­های معتبر ایرانی و  حتی خارجی مراجعه نمایید و در نهایت ارز مورد­نظر­تان را که به خوبی بررسی و ارزیابی نموده‌­اید را خریداری کنید.

 

البته اکنون برخی افراد از شیوه دیگری نیز برای ایجاد درآمد در همین زمینه استفاده می‌کنند. این افراد با سرمایه‌گذاری به صورت بلند مدت و با بررسی دقیق در ارز­هایی مانند بیت کوین بعد از مدتی سود­های کلانی به دست می­آورند؛ البته چاشنی اصلی برای انجام این کار صبر و تسلط بر احساسات است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 دی 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست